Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Onze standaard producten zijn via de webshop te bestellen; uiteraard kan dit ook via e-mail, telefonisch of door persoonlijk langs te komen.
Hoe kan ik een bestelling op maat plaatsen?
U kunt via de website een prijsaanvraag doen, u ontvangt dan per e-mail een vrijblijvende offerte. Uiteraard kunt u ook op afspraak langskomen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op één van de volgende manieren betalen:
a. het volledige bedrag vooraf betalen
b. een aanbetaling en het restant vijf werkdagen vóór levering
c. een aanbetaling en het restant bij levering aan de chauffeur (contant of pinnen)
Let op: bij het niet kunnen voldoen van het restant leveren wij niet uit!
Hoeveel dien ik aan te betalen?
Als u liever niet het volledige bedrag vooraf over wilt schrijven kunt u kiezen voor een aanbetaling van 50 procent.
Het restant kan op twee manieren voldaan worden:
1. vijf werkdagen vóór levering per bankoverschrijving
2. bij levering aan de chauffeur (contant of pinnen)
Leverdatum onbekend, kan ik vast bestellen?
Ja, na ontvangst (aan)betaling reserveren we uw bestelling of beginnen met productie. Zodra gereed slaan we deze op in ons magazijn tot uw bericht om een leverdatum te plannen.
Kunnen jullie een meubel namaken van een foto of een schets?
Ja, u kunt een vrijblijvende aanvraag doen via de website, per e-mail of telefonisch.
Ik wil mijn logo verwerken in de toonbank, kan dat?
Ja, we bieden diverse mogelijkheden. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie.
Kunnen jullie bij mij in de winkel langskomen om de maten op te nemen?
Nee, u kunt ons wel een plattegrond (met afmetingen) toesturen. Eventueel met aanvullend wat foto's en een toelichting. We helpen u dan graag verder met een 3D-visualisatie.
Besteden jullie de levering uit aan een transportbedrijf?
Nee, wij doen dit heel bewust zelf met onze eigen mannen die weten wat ze doen.
Dienen de meubels nog gemonteerd te worden bij levering?
Nee, de meubels zijn volledig gemonteerd en worden als één geheel getransporteerd en geplaatst. Dus geen bouwpakketten.
Leveren jullie tot aan de deur?
Nee, we zetten de meubels netjes binnen op de gewenste plek. Mits op de begane grond (zonder trappen) en vrij van obstakels.
Leveren jullie ook op een verdieping?
Nee, tenzij er een lift aanwezig is waar de meubel (op meubelkarretjes) in past.
Dient het leveradres goed bereikbaar te zijn?
Ja, wij moeten met onze bezorgbus voor de winkel kunnen komen. Geef informatie over slechte bereikbaarheid of eventuele venstertijden tijdig door aan ons.
Leveren jullie ook in het weekend?
Ja, indien gewenst kunnen wij op zaterdag of zondag leveren. Vraag naar de mogelijkheden.
Kan de chauffeur een half uur voor levering bellen?
Ja, geen probleem. Geef dit uiterlijk één dag voor levering aan ons door.
Kan ik de levering uitstellen naar een later moment?
Ja, geef dit tenminste vijf werkdagen voor levering aan ons door.